aanmelden



Je kunt je aanmelden via email of telefonisch. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Mocht je in je email persoonlijke zaken neerzetten, willen we je verzoeken Zivver te gebruiken om dit op veilige wijze te doen. Je huisarts en/of verwijzer kan je ook aanmelden via Zorgdomein. Dat is een snelle en veilige manier om aan te melden.
Let op: Vanaf heden geldt er een aanmeldstop voor alle diagnostiek en behandeling binnen de praktijk.
Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kun je altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Wanneer je een gesprek vergoed wil krijgen door je verzekering (zie ook tarieven & vergoedingen ), neem je de volgende documenten mee naar je eerste afspraak:

  • verwijsbriefje van je huisarts (hierop moet o.a. staan de agbcode van je huisarts, een vermoeden op een diagnose en de datum moet voor de eerste afspraak zijn).
  • een geldig legitimatiebewijs



Start veilig bericht






06 3380 9367

Praktijk voor Psychologie Prins
Dalplein 61
3762BN Soest